Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Thursday, August 19, 2010

Welcome , Nuffy

ever heard of nuffnang ?
sebelum ni aku dgr cmtu² ja .
psal org dok sebot nuffnang nuffnang nuffnang ~
aku sniri pon xtau apa itu nuffnang .
even until aku join site , masih ada sedikit hal yang aku kurang faham .

apa yg dpt aku ringkaskan , site ni merupakan sebuah agensi pengiklanan yang mengiklankan iklan-iklan daripada bumiputera , warga Singapura dan Filipina .

salah satu usaha untuk memperkenalkan perniagaan anda melalui kaedah blogging .

sedikit petikan daripada laman web nuffnang ,

"Di Nuffnang, kami merupakan sebuah pelantar pengiklanan blog untuk BLOGGER oleh BLOGGER. Selaras dengan itu, para blogger yang memiliki skil dan pengaruh telah dijemput untuk bekerjasama dengan kami dan kebiasaannya adalah secara percuma. Mereka diibaratkan rakan kongsi Nuffnang serta menjadi duta dan penasihat bagi kami. Mereka membantu dalam mencari peluang-peluang terbaik bagi blog anda, memberitahu kami kehendak anda dan menggunakan kepakaran mereka demi memastikan pengalaman anda di Nuffnang adalah sebaik mungkin. Identiti mereka akan didedahkan di sini suatu masa nanti!"


;)
happy nuffnang-ing !

No comments: