Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Saturday, August 14, 2010

special letter for atiqah

assalamualaikum .
it's been a while since the last time I wrote to you isn't it ?
sorry :(
how have you been ?
I'm sorry for what happened to you lately .
honestly , I really hope I could help you through this problem =(
I wish I could ;(
bersabar lah k ?
dugaan dalam bulan puasa ni, biasala tu .
I bet you've already sick with that word :p
sorry sorry ^^


...


...


...


remember the fake profile I told ya before ?
here's the link , for your * ehem * future reference .
actually , I'm getting sick of it each dayy .
like , yea lahhh
just look at his wall post .
small dick ?
f*ck off !
that is , tooooo much of an abusement if kalau nk ' mlawak ' sgt ponnn kannn ada bnyk cara lain yg lebih ' hormat ' dri tuu .

...

sorry for da bad word ;(
sorry T__T 

...

he jumps off from profile to profile , pages to pages , spamming people , abusing people , and raise my reputation .

ehem*

by that , I consider u know what I actually meant .
haha .
we're BFF aren't we ?
thx ;)


 ...


...


...


umi hasn't been in the pink of health lately .
it was like she's cursed !

ehem*

she WAS cursed !
seriously ,
honestly ,
she WAS cursed ! - for more than 3 years now , and we only notice it lately .
such a shame ;(
siang² dy ok la jugak , tp klau mlm slalu muntah² , sakit nuuu sakit niii .
luckily ada jgak anak dy yg slalu stay up late ni .
 
ehem*

ada suatu hari tu I tought she was dead .
sedih btoy time tu .
badan umi terbujur kaku macam mayat .
mata dok tgk atas , senyap xckp apa .
org pggl pon xda respon .
nsib baik masa tu ada jugak org yg pandai ' mengubat ' .
klau nk harapkan anak teruna dy ni , rasanya dah xda dah kot

...
I hope they got paid for what they've done to us .
macam hukum karma la kan ,
benda baik dibalas dgn kebaikan , benda jahat dibalas dgn bala .
 
one more ehem*

I hope THEY got paid for what they've done .
yes , MEREKA .
so mknanya bukan sorg la yg buat kt umi ?
yeah , bukan sorg .
laki bini kottttt x(
 

...


...


...


well actually this post was suppose to be sweet .. I mean , ' sweet ' ;)
sorry again , I've ruin everything =(
yalah , xpandai BI tp buat² pandai kannn ;(
and yeah , sorry if I sound a lil bit childish this time .
I just need a soulder to cry on ;'( 
thx for reading this atiqah , ILY :)
and again , sorry for dat bad word I typed earlier .
it was natural that I would typed such word though ;(

eh .
dah masok hari ke 4 kita puasa kan ?

I wish you a happy . . .

no no no .
that would sound like a ' kapiaq ' kind of word .

ehem ehem *

Atiqah , and for all other readers ,
Selamat Menunaikan Ibadah Puasa .
semoga Ramadhan kali ini membawa keberkatan dan 1001 makna buat diri anda semua .
penuhi bulan ini dengan zikrullah , amal soleh , serta sedekah kerna sesungguhnya Allah telah menjanjikan ganjaran pahala yg berlipat kali ganda buat kita semua ;)

atiqah , nanti u balik sini inform I naa ?
bleh open table , bukak posa skali kott ?
I miss our old days ;')
raya nanti mai la rumah , umi ngan abah dah plan dah xmau p mna² raya kali ni .
mai tauu :D
IMY fren !

p/s : dugaan sikit2 tu , sabar laa k ? klau nk ikotkan kami ni lg trok . org dok buat taik pon bleh dok ' senyum ' lg . haha =D

No comments: