Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Saturday, August 21, 2010

perempuan curang ?



semasa sedang ber-Blog Walking , aku terbaca satu artikel yang agak menarik perhatian aku .
tajuknya : 

Perempuan Lebih Pandai Sembunyikan Kecurangannya

sedikit petikan dari blog tersebut ,

" Perempuan yang susah untuk curang . 
Tetapi apabila curang , mereka lebih pandai sembunyikan kecurangan mereka berbanding dengan lelaki "


haha . 
aku malas nak komen apa² sbb aku dah lama xbergiat dalam cintan cintun ni .
apa² pun buat kaum hawa di luar sana , keputusan di tangan anda . 
terpulanglah nak curang kaaaa nak hapaaa kaa . . .
tp ingat , balasan tuhan tetap ada ;)

buat kaum adam plak , hati² .
:p

aku bukan nak sebelahkan pihak lelaki jea sebab perempuan buat mcm tu mungkin berpunca daripada tindakan lelaki jgak .
so . . . pandai² fkir laa .
ada otak , gunakan sebaiknya ;)

No comments: