Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Sunday, August 14, 2011

journal #5

5 Ogos 2011-Jumaat

hari ni kelas math dgn english . urghh sucks kelas english kena pakai kemeja , slack , dan bertali leher . i hate slacks -.-
mood masih lagi tak elok , desktop punya  pasai ....
kawan2 plak macam rapat semacam jea , knp diorang jarang ckp dgn aku....hmm sabar je la..-jeles , rindu kat mas ... tp tak mngaku ... ego
lepas smyg jumaat , naik monorail terus ke bukit bintang .- sebab nak celebrate besday aku dgn zalixx . ok la kan , even awal sehari ..
aku nak ke sungei wang bli barang , tapi majoriti semua nak ke pavilion . takda sapa nak keep me accompanied . heh ok ikot jea ... - mood lagi terok
kat pavi plak takda bnda yg aku buat . mood memang tak ok . rasa sia2 bazir masa kat situ . kawan2 ke redbox , karaoke . heh mmg aku tak minat . dah la mahal . aku blah sorang2 g sungei wang ...ego..
dah separuh jalan , tiba2 ket text aku ..."weh melo da bayaq ntok hang ..jgn la badmood mcm ni ..today is your day.." - or something like that , aku da terdelete text tu .
ok , pusing balik ke pavi .
masok dalam redbox ( hati rasa bersalah ) aku duduk jea . bosan ... oh yea , aku mmg mcm ni ... pelik ... mas pon cakap , muz ni sorang yang susah diramal ... hm ... untung la ada jugak yang faham ...
kat dalam tu , hampir tetido ...

and then ...

surprise !
diorang bukak lagu happy birthday , nyanyi kat aku ...
:)
rasa bersalah plak buat prangai macam budak2 tadi ... thanks kawan2 :)
hari ni berbuka kat pizza hut , kecik blanja aku .... aku jarang makan pizza .. and tak pernah suka pizza ... mybe sebab harga agak mahal kot ( bagi aku ) . aku dah bgtau awal2 aku taknak berbuka kat pizza .. tapi diorang ajak jugak , terpaksa ikot ...
da makan tu , macam sedap plak ... tambah lagi , dan lagi , dan lagi ....er sedap jugak .... tapi tak mengaku ... - ego LOL
diorang belikan kek ntok aku dgn zalixx . hehe da lama tak celebrate besday ... last , i think masa darjah 6 kot ... sedih , tapi kontrol jea dpn orang ... aku kan hipokrit ... 


this is melo .. nasib baik ko ada melo , kalau tak aku da blah awal2 lagi ...
this is zalixx , the birthday girl
this is kecik , budak kedah yang da lama stay KL
this is niya , anak didie alias ...mastermind majlis ni..
farna and ejah...suara ejah sedap . try la suruh dia nyanyi english songs..
shuib , ket , kedah
wan and iki ..muka iki macam bruno mars..

to all friends , thanks sebab korang buat celebration mcm ni kat aku ... dah lama orang tak celebrate besday aku... thanks :) maaf sebab buat perangai ... mood aku kurang baik hari tu ...thanks , korang memang best :)

No comments: