Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Tuesday, November 23, 2010

Diari sebelum SPM

Khamis , 18 NOV 2010
Paper : Tak SPM Lagi

kmaren Raya Haji , muzaim kecoh² nak belik PS2 , natang jadah yang pernah menjadi kegilaan aku time memuda dulu ( bajet tua lahh sgt kann ) so hari ni umi telah mengambil inisiatif untuk meredakan kegilaan muzaim yang sedang meracau-racau nak main PS2 dgn melaburkan duitnya sebanyak 500 Ringgit Malaysia di samping menjadikannya sebagai sebuah platform untuk mengumpan muzaim supaya sentiasa berada di rumah ( ayat karangan kottt ) . ok . pepagi tu aku bgn lambat , den wafa kejut aku bgn ... " wey bgn lekaih , umi abah nk keluaq " aku dgn muka penuh hensem frust akibat tidur yang terganggu lantas bertanya " p mana ? " adik aku yang tak pernah nak comel tu plak menjawab , " bli PS2 ntok muzaim " . errr ok . mula² aku ingat dya nih nak hanjing aku jeeee . tgk² betolll . arghhh hantu ! aku betaon menanti dengan penoh harapan xdpt , budak tu mrengek skit jea dah dpt ? <------ muka xpuas ati 

mula² tu rasa mcm . . . alaaa bkn aku nak main sgt pon ( kononnya dah xminat game ) tp bla dah smpai kt kedai game tu . . . mangggg aiiiiiiii suma game yg aku dok idam nak main slama niii !!! grrr :3SPM ? xstudy lah jwbnya ~

ptg tu Shahrul mai kt rumah aku , tujuannya sbb nk p intensif BI sama2 esok . malam menjelma , masing² pakat mengeluarkan buku untuk dibaca . PS2 terletak betol² dpn kami , time tu plak adek aku tgh main . errr nafsuu tak tahannn bhaiiiii ! sial btol ! apsal lahhh awal sangat umi g bli mnatang alah tu . erghhh . ok . 5 minit baca buku , PS2 HERE WE COME ! ( overnya bunyi )


Jumaat , 19 NOV 2010
Paper : Lambat lagi nak SPM

Pagi tu aku ngan Shahrul g amek Labi kt Jitra . perghh sejuk babai kot pepagi tu ! aku plak dgn eksyen gilaaa pkai bju slapis ja , xpkai sweater . ditambah pulak dgn aircond kt tempat tusyen tuu . erghhhh . time rehat , toilet jadi sasaran .

ptg , kami ke kolej ! yeah study kt situ . best , nyaman gila dok situ ptg² . sblom ni xpnah plak aku nak suka tmpat tu kannn tp ntah tetiba ja rasa rindu plak kt skolah tu . sryesly ckp , last day skolah aritu rasa sayu gila . :')



Sabtu , 20 NOV 2010
Paper : SPM 23 ari bulan lahh

SPM tggal brapa ari lg , aku plak slamber je berpoya-poya bersama si dia yang tercinta . ewah . dy amek aku ngan wafa kt rumah . ya laa dya dah boleh drive , aku mrangkak je reti :(

kt boling . dy menang , sumpah TAK tipu
hoih hoih ! aku dgn dya kawan sahaja ok ? tp still syg . . . :3 ok . yg ni sumpah aku tak tipu . aku still syg dya . so what ? dya dah brubah , aku pon dah brubah - anjakan paradigma yang comel - skrg dya hensem , aku kekal comell . ye ye ye yg hensem smua dya , comel aku punya ok ? - perasan -

kepada si dia : aku sayang kauu lahhhhhh !!! kau tak nampak ke ???? atau kau saje buat² tak nampakk ??? skg kau pilih , aku ke KLCC ????? eh eh . dah tiru ayat mamat biawak kt bawah ni pulak



* tolong abaikan bolding di atas *

adilah , sryesly i syg u . even u dah bgtau ari tu kan . . but still . . . rase itu masih ade .

mcm mrapu jea post kali ni
STUDYYYY HOIH !

5 comments:

nadia nazurah osman said...

HAHAHAH SEYES GULINK BCA HAT NI TMBH2 HAT PS2 HAHAHAHA XD

Sofea Asyiqin said...

comel gilaaa adilah.
sempat g ber-ps time2 spm =.=

Kert ZA said...

jgn ckp dy comel , dy hensem

dilaa said...

HAHA. u, apa ne, dy ckp comel, i nk hensemmm !

Sofea Asyiqin said...

yela yela ADILA HENSEM :D