Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Thursday, August 19, 2010

seperti yang diketahui umum , Malaysia sememangnya unik dengan bangsanya yang berbilang kaum .
pada waktu² menjelang perayaan sebegini , banyak event khas diadakan yg tidak terdapat dalam waktu² lain .

skrg bulan puasa .
topik hangat ?
bazar ramadhan lahhh .

sedar tak sedar dah hampir 9 hari umat Islam berpuasa . tahun ni bagi aku sama ja dgn tahun² yang sebelumnya . tiada apa² yang istimewa . cuma tahun ni aku xselemah tahun² lepas . maybe sebab dah biasa berpuasa kot . . . dan tahun ni aku memecah tradisi kerana sepanjang Ramadhan ni , aku belum lagi menjejakkan kaki aku ke bazar Ramadhan . macam biasa , malas sgt =="

*****

serba sedikit keunikan Malaysia buat penghayatan pembaca ,


kesemua gambar di atas diambil dari GooGle

No comments: