Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Thursday, August 19, 2010

being early isnt my type .
jadi sememangnyaa ' pelik ' kalau nampak insan bernama __________ ni datang awal ke sekolah .
kelmarin ( 18 Ogos 2010 ) , merupakan salah satu daripada ' hari-hari pelik ' dan mungkin sekali boleh diiktiraf sebagai salah satu keajaiban dunia terbaru . ( ? )


well actually , malam sebelumnya aku tak tido langsung .
sanggup bersengkang mata semata-mata nak baca dan hafal nota ICT well thx =="
berjaga dari waktu berbuka sehinggalah waktu sahur .
=.=
asalnya bercadang nak tido lepas sahur ( ataupun biasanya org kedah pggil 'sock' ) tp entah knp mata tak mampu dilelapkan .
erghh . 
so skg ni apa yg mampu dibuat hanyalah menunggu masa yang sesuai untuk ke sekolah .
HAHA .
yes , masa yang sesuai .
lihat jam di dinding , urghhhh baru pkol 6pagi .
awai sgt kottt nk p skolah .
ok , tggu tggu tggu tggu . . . .
dah pkol 6.40 .

yes !
tibalah masanya !
lol :p

like I said earlier , being early isnt my type so it's kinda ' weird ' for me and kinda ' errr apa ptot aku buat nii ' at time like this .
biasanya masa gate sekolah dah nk tutop , masa tu laa bru aku p skolah .
err . . .
ok , that's a lie coz skolah aku xpnh tutop gate .
err wtv .
hrp2 fhm lahh apa aku nk smpaikan ni .
the point is , HARI ITU AKU SANGAT AWALLLLL !!! XD
lol

jadi . . .
kesannya ?
aku sangat sangat sangat sangaaaaaaattttt mengantok !
balik rumah , tido dri pkol 4 ptg sehinggalah waktu berbuka .
selesai sahaja berbuka , sambung tido sehingga pkol 3 pg .
macam bodoh jea kann ?
;)
lps tu aku sambung bca nota ICT smpai time sahur .

natijahnya, hari ini aku demam .
yes , DEMAM !
berjangkit kt adik laa nii =="
sakit kepala , melelong ~
and pls jgn tnya apa jd kt aku lps tuu . . . 
memalukan =="

No comments: