Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Sunday, May 16, 2010

kudung sebelah tangan

kmaren mcm biasa dlm pkol 8 lbeh , fmly aku mmg slalu lepak kt ruang tamu .
tgk tv , aku online kt netbook abah .
den tetiba umi tnya aku ,
" abg knp dah xbcinta dgn adila ? "
when i heard that , i was like . . . errr . . . how did she know ?
=.=
time umi tny tu , aku xjwb apa² pon .
just a simple ~ smile ~
den aku xpasti sapa yg mnyampok time tu sbb aku xtumpu sgt kt apa yg dpa tgh sembang .
sng ckp , aku mls nk amek tau .
tp yg aku pasti , umi ckp aku ni jnes yg suka kt pompuan yg muka cam chinese skit .
ala² chinese look xkira la mlayu ka cina ka or wateva bgsa dy .
spnjg conversation tu aku xckp bnyk sgt .
sbb takot nti umi tny mcm2 .
n takot satg tba² ada plak suara² sumbang mnyampok kt blakang .
biasa la .
rumah aku ni kan bnyk ' hantu ' .


lps tu abah bukak facebook dy .
dy tunjok kt aku kwn lama dy .
lps 25 taon terpisah , xcontact tba² dipertemukan kembali melalui facebook .
ehem .
at least ada jugak laa kebaikan mukabuku ni kan .
so back to the story,
abah ckp , mbe lma dy tu dlu pnh bcinta ngan amoi cina .
tup tup .
kawen pon dgn org cina .
dri gambar demi gambar mbe dy tu .
mmg xdpt nk nafikan life dy sbjik dah jd mcm cina .
but still berpegang dgn agama Islam laa .
huhu .
and suddenly my mind went up , spinning around . . . thinking . . . fantasizing . . .
well . . .
u know what i meant . 
adios !



klau aku suka kt prempuan cina xbermaksod aku dah lupa asal usul aku sbgai seorg MELAYU .
different person , different taste , different life .
so don't expect me to love what you love , to live your life ok ?
i'm shaping my life on my own kind of way bebeh .

No comments: