Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Saturday, May 15, 2010

fenomena seni penghancur jiwa


sapa yg xknal laman web sosial yg terkenal ni .
skg ni , abah aku sniri pon dah ketagih nk online disebabkan laman web ni .
and aku sniri admit , sememangnya aku ketagih sangat dgn facebook smpai kdg2 aku terlupa tujuan aku hidup .
disebabkan status ' sosial ' laman web ni , rmai yg memilih untuk menjadi lebih so - ' sial ' .
=.=
namun harus diingat , ini juga merupakan salah satu agenda puak yahudi untuk melalaikan kita wahai umat ISLAM .
jika anda merasakan ia hanya sekadar hiburan semata-mata maka ketahuilah bahawa sesungguhnya anda umat akhir zaman .

eh .
awat aku wat stail karangan lak nii .
btw , jgn leka sgt main fb . igt tuhan sama
ALLAHUAKHBAR

No comments: