Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Sunday, March 20, 2011

to-buy-list

memandangkan sekarang ni zaman kemelesetan ekonomi ( ekonomi aku laa ) better kalau aku list dulu barang2 yang perlu aku beli , supaya tak boros beli natang jadah lain . hoho :O

list barang yang perlu aku beli :

1. Nokia C3

aha :D aku dah lama teringin benda ni . memandangkan henfon aku dah rosak , memang sesuai sangat laa kalau aku beli sekarang :OOO hoho  bosanlahh asyik pinjam fon orang . so dapat duit gaji nanti , ni barang first aku akan beli . nampak tak dalam gambar tu warna apa ? pink kan ? aha warna tu la aku nak beli nanti . comel ouh :D aritu aku usha kat cp , harga dalam lingkungan RM400 , mampu la kot nak beli ;)


2.Speedlite

benda ni memang aku perlu sangat2 . faham2 la kann sebab apa :D tapi aku tak tau sangat model apa yang sesuai . ada sesiapa boleh bantu tak bab ni ? hehe . ari tu usha2 kt kedai , harga dalam lingkungan RM400 jugak . ok , dapat gaji bulan depan aku beli .


3. External Hardisk


haaaa yang ni nak simpan gambar2 lepas aku shoot . tak sempat nak usha lagi harga kat pasaran kedah brapa . .


4 comments:

dyana nana said...

haha, same la kte...kemelesetan ekonomi... huhu
mcm2 nk beli nieh, biase lerr prempuan... kehkeh.. (:
tp dyana x keje mcm kert ZA nie... dyana tnm anggur jerk sementara tuggu result spm nie.. grr~
haha, beli fone wane pink... perghh!! smart, i like... (: my fav colour...

Kert ZA said...

knp xkeja ?

Unknown said...

gaji bulan depan depan - beli kat sofea nokia c3 satu~

Kert ZA said...

in your dreams pia