Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Friday, March 18, 2011

currently listening to . . .




Free MP3 Downloads at MP3-Codes.com


aha :D aku layan yuna ! :DDDDDD actually aku memang suka sangat lagu2 berentak slow macam ni . ada orang cakap ada la org tu kannn , aku tak macam lelaki sebab layan lagu slow2 macam ni . aha ! nak tergelak sangat pon ada , bengang pon ada jugak :OO 

ok . another confession , aku tak minat lagu hardmetal , lagu2 rock kebanyakannya aku tak minat , aku tak minat acdc , metallica . . . jadi ? tidak lengkapkah hidup aku sebagai lelaki ? ahaaa :DDDD duhai pembaca , janganlah senang sangat jatuhkan hukuman kat orang :) kita tak boleh anggap semua orang macam kita . aku memang tak pernah minat lagu yang ntah hapa2 sikit2 jerit tak tentu hala , puja setan , puja babi ehh ehh babi ? puja allah tu takpa laa :D



lirik lagu ini ,



Oh begini rasanya cinta
Berani aku lagukan kuasanya
Dan aku begitu naif untuk dirimu
Kerna oh usia

Oh sekarang bukannya masa
Untuk kau ungkit lagi salah siapa
Dan engkau terlalu ego untuk diriku
Kau memang begitu

Bukalah mata oh
Yang selama ini kau pejamkan
Dan lihatlah diriku
Buanglah buanglah
Buang curiga yang telah lama kau simpan
Yang mungkin memudaratkan mu

Aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyayangi dirimu

Kau mahukan gadis semasa
Yang bisa memberikan kau segalanya
Dan engkau tak mampu 

Melihat apa yang ada
Di depanmu

Kau mahu perubahan dunia
Tetapi pada aku kau sama saja
Dan engkau terlalu ego untuk diriku
Kau memang begitu

Bukalah mata oh
Yang selama ini kau pejamkan
Dan lihatlah diriku
Buanglah buanglah
Buang curiga yang telah lama kau simpan
Yang mungkin memudaratkan mu

Aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyayangi dirimu

Bukalah mata oh
Yang selama ini kau pejamkan
Dan lihatlah diriku
Buanglah buanglah
Buang curiga yang telah lama kau simpan
Yang mungkin memudaratkan mu

Oh aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu menyayangi dirimu

Oh aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
terlalu menyayangi diri
terlalu menyayangi diri
terlalu menyayangi dirimu :) 


:DD bagi sesiapa yang kenal sangat dengan aku , mesti faham kenapa aku suka lirik lagu ni . ehh ehh kenapa ? tanya diorang lah :p


No comments: