Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Friday, October 29, 2010

potong line kt KFC

when i was small , i always confused by


 this ,


and this,





both seems to be the same(when i was small )
as i grew up , i tend to love KFC more than that clown head restaurant .



*****



kt bwh ni aku nk story skit pengalaman ' pahit ' aku kt KFC . yeala , org potong line time nk order makanan tu . pahit lah kan ???
sorry , i'm not trying to sound like a racist here



CERITA 1


kalau xsilap aku , bnda ni berlaku lebih kurang dlm pertengahan taon ni . time tu aku tgh mengantok bercampor dgn mud yang tidak seberapa ada tp disebabkan umi offer ayam KFC satu bucket , terpaksa jugak la aku berator pnjg kt kaunter KFC tu . dah smpai turn aku n den tetiba sng2 jea ada sorg amoi tua ni potong line . kalau chunnnnn tu xpe jgak enn ? so aku usha makcik tu lama2 ( dgn mata kuyu aku yg sesetengah org ckp nmpk garang ni en ) akak kt kaunter tu dok tnya aku , " mkn sini atau bawak balek dik ? " si auntie tua tu dok prasan mcm akak tu tnya dya . aku wat bdo jea , xckp apa . . . still usha auntie tu . akak kaunter tu terperasan kot aku tgh bengang kt auntie tu , dy tny aku lg " mkn sini atau bawak balek dik ? " tny ulang2 kali plak tu , mcm saja2 jea nk perli auntie tu sroh blah . aku usha dya smpailah dya blahhhh(gaya budak jahat ckp) dri situ . bak kata org kedah , " nahh ajaq hang sikit ! " :D sounds rude huh ? i don't care .




CERITA 2


this one bru berlaku td , kt as mall . ada dua org india selamber derk jea order makanan . spatotnya time tu turn aku order . so mcm story kt atas lah , aku bengang . time geng india dua org tuh order , pakcik yg before tu brator dpn aku mai amek mknan dy . selamber jea dy ckp , " hampa bratoq ka td ? "
hahah ! 
aku salute ahh pakcik tu ! so mcm cerita kt atas jugak , aku usha dua org tu smpai dpa blahhhhh .



*****


so , what's your story ?

No comments: