Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Friday, July 30, 2010

saya budak baik ;)

yeah .
tajuk kt atas tu mmg fakta ok ?
jgn cuba nafikan lg .
tampaq satg kot .
oopss



jeng heng geng


aaa pg tu bgn lewat tp berjaya smpai skolah on timeee bebehh .
mcm biasa , hari isnin ada perhimpunan agungbesaq a.k.a perhimpunan paling lama dan paling boring
dan mcm biasa , muka aku bukan muka yg bleh slamat dari ' spot check '
lol =="


ustaz cek stoking sorg2 .
mula2 peyek kena .
=="
kemudian tibalahh giliran aku .
ustaz nk cek tp selamber ja aku ckp ( beserta senyuman ikhlas ) ,


" xpa laa ustaz , xyah cek . mmg sah² saya pkai hitam :D "


jd dgn muka innocentnya , bergeraklah aku ke barisan pelajar² hensembuat salah dan diikuti oleh beberapa pelajar hensembersalah yg lain .
tuut tuut .


kemudian . . . .
ahhh siot .
pak ho mai plakkk .
siap sedia laa nk botak .
haha .


ok .
dipendekkan cerita , rambot aku *ehem ehem* telah dipotong oleh seorang guru yang mempunyai ijazah dalam menggunting rambut ( bleh caya kaa ? )


short story ,
rambot aku daripada beginii --->







<----- dah jd mcm ni






hensem ooo

lerrrr xcaya kaa ??
caya laa caya laaa cayaaa laaaa

ok . disebabkan rasa mcm xbpa best ,
aku buat satu request .

" sir , bleh tlg potong layer akk ? "

beserta dgn gunting layer dan sebagainyaaa , 
maka beginilah wajahku sekarang . . . .






























pndai² laa rotate !

hoho .
terima kasihhh guruuu ! :D

No comments: