Followers

feel free to drop by ;)

Name:
Email Address:
cucutokwan-omaq.blogspot.com

Popular Posts

Sunday, July 25, 2010

santai² dgn adik

ni adik :

ni pon adik :


tp kedua-duanya tiada hubungan pertalian darah mahupun sebarang hubungan tuuut mcm yg selalu diamalkan muda mudi masa kini 

*****


reaksi muzaim pabila terlihat gambar farahin :

senyum galok !



namun apabila dia melihat gambar ini , 



reaksinya ?
aku makan pnumbok laa jawabnya . haha

*****

pada suatu hari , jeng jeng jeng 
adik mai rumah .
yeah ,
' adik ' mai rumah .

terdengar suara wafa menjerit , 

" abang ! "

dengan hanya memakai boxer dan tanpa berfikir panjang , aku terus membuka pintu bilikku dengan penuh gaya kelelakian .
yea .
i repeat , 
dengan hanya memakai boxer .
tiba-tiba ,
tersergam indah wajah seseorang yang amat ku kenali .

:shock:

secara spontannya aku terus menutup pintu bilikku .
BAM! ( efek bunyi tutup pintu )

dalam hati , " bodoh hang ni pon wafa ! len kli bgtau laaa farahin mai rumah ! xpsai dy nmpk body sexy aku ni . ish ! "

lps tu adek masok bilik . 
ehem .
dy dgn wafa dgn muzaim masok bilik . muzaim kna ada jgak ? =="


bilik i berselerak bhaiiiiii .
sawang , sampah sarap smua pnoh






akibat daripada perkara di atas , saya telah mengambil inisiatif untuk mengemas bilik sekaligus , mencantikkan bilik .

hoho :-o

*****

kmaren adik jnji nk mai rumah .
aku pon tggu laa .
tggu punya tggu smpai tertidoq .
zzz

bgn² ja tros tnya umi , td ada spa² mai rumah x ?
seraya umi menjawab , xdak sapa pon .
zzz =="

tron2 bwh , woooh adek smpai dah .
heheh .
sat2 .
mcm muhong ja .
ttett ttett .

turon bwh , lepak2 kt sofa .
adek antaq msg , 
" abg , adek kt luaq umah ni "
=="
rasanya seperti dikencing .
tp aku bkak jgak tgkap , jengok² siapa di luar .

wooot !
adik mai sunggoh !
XD xD XD

selepas itu penoh dgn xxx xxx xxx .

haha muhong sunggoh .

adek balek ja , dy kna marah dgn ayah .
kesian :p














* truuuuuuuuuuuuuuut *
dah bnyk sgt aku mngarot . 
babai :-*

No comments: